WIE BEN IK
Hoe zorg je dat je écht snapt wat je klanten beweegt? En nieuwe diensten ontwikkelt die aansluiten op hun wensen? Dát is mijn passie. Het ontwikkelen van innovatieve diensten die betekenis hebben voor mensen én de maatschappij.
Inleven in de ‘eindgebruiker’ is de rode draad sinds mijn studie Industrieel Ontwerpen. Dat deed ik eerst als ontwerp ergonoom, toen als accountmanager en new business developer, en nu als service designer en design researcher.
Van ‘niets’ iets maken. Gewoon beginnen, gaan doen, en hiervan leren. Vanuit een helicopterview komt dan een visie, dat leidt tot nieuwe verbindingen, nieuwe diensten, samenwerkingen en klanten. Ik initieer ook eigen projecten.
Samenwerken en co-creëren geeft mij de meeste energie. Samen met de opdrachtgever, met de eindgebruikers en met alle stakeholders in het proces. In workshops gaan we samen aan de slag met de problematiek en werken we aan de complexe problemen van deze tijd.
Maatschappelijk betrokken help ik maatschappelijke organisaties om vanuit hun klantbehoefte nieuwe diensten te ontwikkelen, zoals ‘hoe kunnen organisaties mensen helpen duurzamer te leven’, of ‘hoe zorg je dat de drempel voor hulp bij schulden zo laag mogelijk is?'
Voor een overzicht van organisaties waarvoor ik heb gewerkt en eerder uitgevoerde opdrachten kun je kijken op mijn LinkedIn-pagina.
Als je mij mailt, stuur ik je mijn curriculum vitae toe.
Samenwerking
Om je vraagstukken in de volle breedte te kunnen oplossen werk ik met de volgende disciplines samen:
-
UX Design
-
Visual Design
-
Product Design